Lördagkväll på jobbet..

Godkväll.

Det var lite över en vecka sedan jag kladdade nu. Jag var tydligen inte så sugen på att börja blogga som jag trodde. Konstigt när jag ändå inte har några läsare.

Well, vad har då hänt? Inte mycket kan jag väl sammanfatta det.
Match förra helgen mot Viken, som jag trodde vi skulle vinna. Chi fick jag, och 11-9 till Viken var ett faktum. Spelade bra gjorde jag dock. Fick ihop 866, men vad hjälpte det.
I dag har jag också spelat match. Vinst med 18-2 denna gången mot Frigg F. Jag var dock grindstängare med mina 737. Helt värdelös var jag. Känns verkligen inte motiverande att fortsätta nu.. Men det blir nog inte mer efter sommaren heller. Tror jag ska satsa på innebandy istället faktiskt. Det är kul, och man kan få lite motion kanske.. :) och så blir man kanske av med magjävlen efter ett tag med, om jag kan bli lite nyttig.

Ligger i två fåtöljer på jobb nu, med min laptop i knät. Ganska bekvämt förutom att datorn börjar bli ruggit varm. Bränner snart testiklarna av mig. Hej, kastrering! :p

Får se om jag kanske återkommer till bloggen inatt, nu har jag inget mer vettigt att skriva. :)

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

tihi skoj att du är med ;D

2009-03-21 @ 22:49:48
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0