Fredag!

Äntligen fredag igen! Ledigheten närmar sig med stormsteg. Och jag älskar det. Att vara ledig nästan en vecka, varannan vecka är underbart! Helgen blir dock lugn. Bowlingderby imorgon mot Vikens BK, vilket jag hoppas att vi vinner. Med tanke på träningen i onsdags då jag nästan lyckades med en perfekt serie, så känns det lovande. Ska faktiskt dra till bowlinghallen efter jobb idag och träna ett par serier, mest för att känna lite på matchprofilen. :)

Annars tror jag det blir en rätt lugn kväll efter det. Lite städa, lite diska och sånt.

Jag bor ju numera ensam i ungefär två månader. Rätt skönt, men rätt tomt. Ska bli kul att se hur man överlever detta. ;p

Nu får jag ta och jobba lite, även om det inte finns så mycket att göra. (:

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack detsamma! :)

2009-01-09 @ 14:08:31
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

aww bor du ensam, tråkigt Tiias :P

2009-01-09 @ 16:38:16
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0