Snart dags..

Nu har jag äntligen städat helt klart. Det blev säkert inte ens nära av hälften så bra som när ens mamma gör det. Men jag är nöjd i alla fall.

Det är nu bara 1-2 timmar kvar tills Johan anländer hit. Så jag får väl snart ta och hoppa in i duschen och vara redo när han ringer och frågar efter den sista vägen. Min adress fanns inte inlagd i hans GPS. Vad är det för skitGPS du har? :P

Ska bli trevligt med lite besök, även om jag har idétorka på vad vi ska göra. Dock har jag kommit på att vi ska in till Helsingborg imorgonkväll, för att se massa studenter som har bal. Det kan nog även han tycka är najs! ;D


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:31:39
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: M

hoppas de bli toppen, men att de bli bättre nästa helg ;)

2008-05-28 @ 19:35:18
Postat av: Sofia

haha du ville ju inte komma ;) du skulle jobba sa du :P

2008-05-29 @ 08:26:09
URL: http://sofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0