Kedjemail blir blogginlägg..

1. VAD HETER DU?

Anders Mattias Lindqvist Carlsson


2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

Svarta


3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU ?

Mina medarbetare som pratar i telefon.


4 VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Kollade på fotboll med Mackan och Simon


5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?

Två mackor med skinka


6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG?

Helsingborg, ganska okey för tillfället.


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Mackan, imorse för att höra var fan han tog vägen. xD


8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?

Ansiktet och utstrålningen.


9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?

Jag får väl säga att jag gör det. ;) (Jonas på jobb)


10. HUR MÅR DU IDAG?

Jovars, det funkar fint idag. :)


11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Coca-Cola såklart. Fast får inte dricka i mängder längre.


12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?

Cider ;>


13. FAVORITSPORT?

Bowling och Innebandy


14. HÅRFÄRG?

Brunett


15. ÖGONFÄRG?

Gröna/Bruna


16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Solnedgång


17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?

Två systrar, 26 och 35 tror jag. ;p


18. FAVORITMÅNAD?

Mars såklart. :>


19. SENASTE FILMEN DU SÅG?

Zombie Strippers - med Jenna Jameson i huvhudrollen. Sämsta skit jag sett. :P

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?

Beror på vad det är för vecka, men oftast fredag eller lördag.


22.FAVORITHOBBY?

Ehm, har nog ingen hobby ;s


23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Ja, helt klart.


24. FAVORITLÅT(ar)?

Finns på tok för mycket bra musik.

25. SOMMAR ELLER VINTER?

Vår. :P


26. KRAMAR ELLER KYSSAR!

Går det välja?!


29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?

Eftersom jag skriver det i min blogg, nej. :)


30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

Ingen. :)


31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

Alla. xD


32. HUR BOR DU?

I en trea tillsammans med Ankan. :)


33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Inga alls, läsa suger. :p


35. FAVORITSPEL?

Wow? :D Annars är ju När och Fjärran och TP rätt skoj.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?

Nej, varför ska jag kunna det? :P Kasst partytrick.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?

Se ovan.


38. ÄR DU ROMANTISK?

Fråga inte mig, det får ju damerna jag är för blyg för att bjuda ut avgöra. :p

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG

Lycklig är jag såklart. Men på ett bra sätt är det väl kanske inte alltid.


40. VILKA SKA DU SÄNDA DETTA MAIL TILL?

Ingen, jag skriver ju skiten i min blogg! xD


41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Onsdag.. ingenting som vanligt, antar jag. Kanske ta en tur på inlinesen om det är bra väder. xD


42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?

10:25


Kommentarer
Postat av: M

då vet man att de e tjejen som får ta intiativet här alltså :P

2008-05-13 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0