Första kvällen avklarad

Då har man vaknat ur dvalan som man fick inatt. Har sovit sjukt gott faktiskt. Fortfarande skittrött, men det får fungera ändå.

Vet inte om den där Sälen har vaknat i soffan än, vill inte väcka honom om han inte har gjort det. Han körde ju långt igår.
Igår hade vi väl ganska trevligt. Hittade inte på så jättemycket. Johan var ganska trött efter bilresan. Blev lite XBox, lite Wii och lite lek vid datorerna.

Idag blir det Väla med Mackan - försöka hitta studentpresent till Frida.
Sedan blir det ner på stan för att spana på alla snygga tjejer som ska på studentbalen.
Ikväll blir det sen jobb för mig och Johan. Eller ja, i alla fall mig. Johan ska bara med som säl(l)skap.


Kommentarer
Postat av: M

Låter trevligt :)
Hoppas ni får lika kul idag o att du inte hittar alltför snygga tjejer ;)

2008-05-29 @ 11:48:04
Postat av: Sofia

Haha jo, men först ska vi träffas på Hampan, sen får vi bort till sundstorget ;)

2008-05-29 @ 11:53:13
URL: http://sofija.blogg.se
Postat av: Felicia

Men... Jag tar ju också studenten!! :(

Ang. din fråga: ja, karnELEValen är något alla avgångselever på skolan gör sista helgen i maj. Man kan klassvis (som vår klass gjort, andra klasser går ihop)komma på ett ekipage som man har ett syfte med, ett tema. Typ, miljö, svältande barn i Afrika, energi osv är populärt :P Själv ska jag bära banderoll imorgon med punch lines :) Fattaru nu? ^^

2008-05-30 @ 20:47:00
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0