Deprimerande..

Nu ska jag skriva ett kort och hatiskt inlägg, bara för att jag känner för det. :p

Idag är mina vänner ute och festar. Vad gör jag? - Jobbar.
Igår var vi hos Simon på kalas. Vem gick där ifrån först? - Jag, jag skulle jobba.
14:e juni fyller Victor år. Då är det utgång. Kan jag då? - Nej, jag måste jobba.

ALLT går emot mig. Varför får jag aldrig vara med och ha kul? Ge mig något kul. Inte bara jobb, jobb, jobb. Helger suger!

Tur att nästa helg blir en bra helg i alla fall. Förutom då joursen heeeeela fredagen. Det är trist, men det får ju gå, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: mingla

Har inte du heller något att göra ikväll :) ?

2008-05-31 @ 23:00:57
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: M

nästa helg, nästa helg, nästa helg! :)
längtar massor ju :)

2008-06-01 @ 11:03:13
Postat av: Sofia

Din stackare, tycker synd om dig..

2008-06-02 @ 22:13:33
URL: http://sofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0