Dags igen då..

Då var det väl dags att skriva något skit här igen då. Måste ju försöka komma igång med mitt nya tangentbord jag hittade på jobbet. Underbart är det! Jag verkligen älskar Keytronic-tangentbord. Gamla, sköna och helt underbara. Varför görs de knappt idag? :)

Jag mår bra, hoppas jag. Jag känner inte av något annat i alla fall. Jag kanske till och med mår lite extra bra. Vilket faktiskt är något som inte hänt på länge. Vem vet, jag har kanske till och med funnit något bra för mitt liv. Något som kanske kan förändra mitt liv, ganska radikalt. Det känns bra.

Idag är det lördag och jag jobbar som vanligt varannan lördag. Jag är i princip klar med jobbet, ska bara sortera in lite skit i lådor i rummet bredvid. Sen vete fan vad jag ska göra. Antagligen bara slösurfa, kolla på youtube och smsa en massa med Malin, min trogna sms-löööve. :D ;)

Igår spelade vi (Jag, Ankan, Fredde, Joel, Simon, Stud och Mange) fotboll i Lerberget. Det var nice. Riktigt skönt var det faktiskt. Imorgon blir det på det igen, och latja lite. Förövrigt så körde vi två omgångar "snabba prickar", jag vann båda. Är jag bäst eller är jag bäst? Jag tippar på att jag är bäst. ;P

I torsdags var jag till Malmö och träffade Malin, på en så kallad date. Det var riktigt trevligt. Nog min första seriösa date någonsin. Så jag hade ju inte direkt någon aning om vad vi skulle göra. Men det tror jag att vi löste bra. Tack för dagen och kvällen, Malin! :)

Blae. Nu tänker jag inte skriva mer för stunden, får se om jag orkar återkomma senare ikväll med något skit som jag får för mig att skriva.

Puss och tafs!

Kommentarer
Postat av: M

Tack själv söting

2008-05-04 @ 14:00:18
Postat av: fridus.

ååååååååhh. vad glad jag blir. :)

2008-05-05 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0