Bröl..

Någon, döda mig!

Jag vet inte när jag hade så här tråkigt på jobb senast. Det är ett jävla tag sedan i alla fall. Jag har inte haft ett skit att göra. Visst, jag är inte den som gnäller över det. MEN, något måste jag ju kunna hitta på. Men idag har det liksom varit, dött. Nästan ingen online att prata med, ingen som har ringt typ.. ingenting.

När jag kom till jobbet sysselsatte jag mig med att kolla på aftonbladet-TV. Det var ganska underhållande. Kollade på ett gäng avsnitt utav Bank VS Niva. Intressant fakta om EM i sommar faktiskt. Gillar även dessa två krönikörer väldigt mycket. Nog därför jag finner det intressant att lyssna på de också.

Snart ännu en vecka slut. Veckan avslutas med morsdag. Jag har som vanligt inte köpt något till min mor, men hon ska få 2kg choklad istället. Hon ville ha "lite" av min vinst. Så jag ger henne hälften. 1kg vanlig marabou och 1kg schweizernöt. Hon blir nog lycklig. (:

Nästa vecka kommer min kära vän Johan på besök, onsdag-torsdag tror jag. Eller kanske till och med om han stannade till fredag, jag kommer inte ihåg. Jag får prata med honom om detta. Jag ska ju jobba torsdagnatt, så då får han antingen vara här, eller sysselsätta sig med annat undertiden. Jag har för mig att jag erbjöd honom att sova hemma hos oss. :) DÅ får det ju fan bli städning måndag-tisdag. Burr, tur man är ledig. Ska allt försöka ta tag i skiten.

Varför, varför? Jag skriver alltid om så jävla oväsentliga saker. Tråkiga saker, på ett tråkigt sätt. Jag kan inte hjälpa det. Det kan ju hända att det har med mitt nuvarande humör att göra. Dessutom är jag inte pigg för fem öre. Funderar på att traska bort till våra fåtlöjer som antagligen kommer att försvinna snart, och ta mig en liten tupplur. :) Fast, jag har ju lite ramlösa och en hel liter med Kalvin chokladmjölk kvar.. Inte kan jag bara låta de vara kvar här..

Någon som har något tips på vad man kan köpa i studentpresent till en flicka? Kom isåfall med förslag till moi. :) För torsdag om två veckor tar nämligen världens bästa Frida studenten, och dit ska jag och käka upp all mat de ska göra. =P
Den där veckan kommer bli en bra vecka. För mina bästa Kalmarieter kommer ner på besök också. Jenny och Malin. Superduper trevligt. :)

Aja, varför ska jag sitta här och skriva något som ändå ingen läser? :)

Över och in!

M - hihi.


Kommentarer
Postat av: M

Ja läser :P
o snart kommer ja åxå, längtar som bara den även att vi sågs nyss, men längtar man så gör man de hela tiden :)

2008-05-25 @ 20:33:58
Postat av: Sofia

Får inte jag någon studentpresent? för jävligt :/

2008-05-27 @ 22:49:36
URL: http://sofija.blogg.se
Postat av: Tufs!

Japp, snart kommer vi, ska bli jätte roligt!!! =)

2008-05-31 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0