Uppdateringar..

Nu är det ett par dagar sedan sen sist. Har väl lite småtokia uppdateringar att meddela.

Söndag.
Satte klockan på kvart över tolv, efter att ha kommit i säng runt kvart över åtta på morgonen. Ni kan ju gissa hur pigg jag var.. Det var i alla fall dags för lite fotboll med ett gäng polare. Det var skitkul, om det inte vore för att det var så jävla varmt. Jag har aldrig varit med om maken. Det tog inte tre minuter innan man var genomsvettig och dyngtrött.
Efter fotbollen blev det fotboll och pizza i soffan hemma. Vi såg Sverige bli besegrade av Ukraina med 0 - 1. Värdelösa är Sverige. Hoppas verkligen att de höjer sig två växlar till EM-starten.

Måndag.
Sov och sov. Sov länge. Steg ur sängen tjugo minuter i ett ungefär. Magnus ringer och frågar om jag ska med och käka, jag säger ja. Vi kommer fram till att vi ska dra till Kullaberg och käka glass efter vi hade käkat lunch, eller vad vi ska kalla det. När vi väl ätit upp lunchen kommer jag på den brillianta idéen om att vi ska hämta handdukar så vi kan bada på kullaberg. Sagt och gjort, det blev årets första dopp i havet idag! Faktiskt inte så kallt som man kan tänka sig. Skönt faktiskt.
Idag fick jag även reda på att min absolut bästa tjejkompis, Frida kommer att flytta till USA i augusti. Det kommer bli tomt och jag kommer sakna henne. Men vi kommer nog allt hålla kontakten. Datorer finns, skype finns. Det finns många sätt att hålla kontakten med henne! Får bara hoppas att hon lyckas och trivs där borta, tvärs över atlanten. Frida, du är så mycket till mig!

Det är väl lite vad som häänt. Nu ska jag jobba vidare, så jag förhoppningsvis hinner med det jag har framför mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0