Sammanfatting av helg osv.

Jag får väl försöka sammanfatta de senaste dagarna som jag inte har uppdaterat på. Vet dock inte riktigt vart jag ska börja. Men jag börjar med studentdagen.

Torsdag 5/6:
Jag jobbade som vanligt, fast fick gå ifrån jobb lite tidigare i alla fall. Väl hemma duschade jag och tog på mig kläderna jag skulle ha hos Frida. Jag orkade inte direkt vara överfinklädd, vilket visade sig vara rätt bra. Det var inte någon dresscode direkt. Men hey, det var sjukt trevligt denna kväll. Tack Frida och Lennart som har styrt upp detta. Och än en gång Frida GRATTIS TILL STUDENTEN!
Efter firandet av Frida bar det iväg till Helsingborg för att hämta Malin. Vi åkte in hela skaran - Jag, Mackan och Jenny. Malin hade fått vänta lite där, eftersom vi blev lite sena. Men det fick hon ta. ;D

Fredag 6/6:
Jag hade jour hela nationaldagen, det sög lite. Men det gick bra. Även om det ringde som dårar.
På kvällen så käkade vi lite fläskfilé och ris här, Mackan fixade. Han är en jävel på det där med att laga mat faktiskt. Sjukt trevlig kväll i alla fall.

Lördag 7/6:
Till min förvåning sov vi till klockan ett. Jag har alltid svårt att sova med annat folk i min säng, men idag gick det tydligen bra. Tittade på klockan och kände ett litet stressmoment. Vi skulle bli hämtade vid två, kvart över två. Idag var ju dopdagen för min systerson Kevin. Men duktiga som vi är, så hann vi i tid.
Dopet i sig var väl inte direkt något speciellt. Men det var väl bra, förutom att det var sjukt varmt i den lilla kyrkan.
Efter dop, fick vi äta massa smörgåstårta och mumsiga tårtor. Det var NAJS!

Körde sedan hem för att byta om lite och sådär, sedan gick vi hem till Lennart och umgicks med Mackan, Fredde, Jenny, Frida, Mattias och självklart Lennart. Vi spelade spel, snackade skit, kollade lite på fotboll och framförallt, skrattade! Trevlig kväll, tack! :)

Söndag 8/6:
Junior Masters-Final i Göteborg! HEJA MACKAN! Det gick väl sådär. Började bra, slutade lite sämre. Men eftersom Mackan ändå inte har några förväntningar på sig själv, så var han nöjd med den sjätteplatsen som han slutade på. Jag är nöjd för honom. Han fick sig ytterligare ett nytt klot, så han ska vara glad! :D
Vid 18 skulle Malin åka hem till sitt, så jag körde henne till stationen och tog farväl.

Tack alla som förgyllt dessa dagarna. Ni är guldvärda hela högen!

Ikväll blir det grillning och fotboll hemma hos Lennart, feint! :D

Kommentarer
Postat av: M

Tack själv :) Måste tillägga att ja nästan impad av mig själv att kunna va snabb ibland, även om man inte har mkt tid på sig xD

De va de trevligaste dagarna på länge, o de ska alla ha tack till :) <3

2008-06-10 @ 15:48:03
Postat av: fridus.

vaddå heja mackan?

jaag då? :O :(



men tack själv för trevliga dagar. :)

jättetack. du är bra du. <3

2008-06-11 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0