Mornar..

Alltså, detta här med mornar är kass. Igår tog det tid innan jag somnade. Inte nog med detta, jag vaknade runt fem tiden imorse och var halvt panikslagen. Jag trodde jag hade försovit mig och var försenad till jobbet. Men så var det ju verkligen inte. Jag somnade om igen och vaknade strax innan sex igen. Sånt där suger. Jag skulle kunna gå upp vilken av de gångerna som helst, för då var jag 'pigg'. Sen när klockan ringde halv sju som den brukar, då var jag inte alls sugen att gå upp. Nu är jag dock på plats på jobbet och ska jobba min lååånga dag.

När jag kommer hem ska jag städa lite inför kommande dagar med gäster och sådär. Blir inte någon större städning idag dock. Det räckte att jag storstädade förra veckan.

Nu lyckades jag med något bra på jobb!
Följande konversation utspelades nyss med en kollega som har mjölk i kaffet.

Hon: Nu är mjölken slut, grabs!
Jag: Synd för dig, då kan du inte dricka mer kaffe!
Hon: *Mummel mummel*

Ägd? :D

Kommentarer
Postat av: M

Jaså? ingen storstädning? :P hoppas ja får plats att sprida ut alla mina saker på golvet ^^ behöver plats :P

2008-06-04 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0