Bleh!

Burr, dags igen då. Vad ska jag kladda om idag? Inget vettigt hoppas jag.

Jag sitter på jobbet och jobbar på för fullt.. Tar en liten paus nu för detta inlägg bara.
Under tiden som jag sliter med alla registreringar, sitter jag även och funderar på en del saker mellan himmel och jord, samtalar med lite nära vänner på MSN och lyssnar på min spellista på chilirec. Där kommer mycket olika låttitlar och låtarstilar. Vissa blir man glad av andra blir man lite deprimerad av. Men sånt är det väl antar jag.
Jag tror inte jag kan specificera något av det jag tänker på dock, men det är nog lika bra det. Tänk vad folk hade kunnat bli sura och upprörda om jag skrev varenda liten tanke jag har i min hjärna. Tur jag inte är så öppen som vissa andra.

Idag har jag inte gjort något vettigt, som vanligt. Sov till 10. Eller ja, jag vaknade som vanligt 5 minuter innan klockan ringde. Jag beslöt mig dock för att stiga upp då också. Satt och spelade lite wow, sen in i duschen och iväg till jobb. Där jag alltså är nu.

Helgen var grym förresten. I fredags drog vi ner till Kajkanten (ett uteställe som heter så), där vi planerade att snacka och ta en öl. Slutade med 8 öl. Det var trevligt i alla fall. Träffade en massa gamla vänner man inte sett på jättelänge. Helmysigt!

Jobb igen! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0